November Favourites!!!


Γεια σας κορίτσια!!! Σήμερα θα σας δείξω τ' αγαπημένα μου για τον μήνα Νοέμβριο. 

Πρώτο και καλύτερο το σαμπουάν της Vichy για θρέψη και επανόρθωση. Πραγματικά μεταμόρφωσε τα μαλλιά μου. Είναι πολύ καλό για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά.


Το επόμενο είναι η κρέμα χεριών της Frezyderm Dermofilia. Τα χέρια μου ταλαιπωρούνται απίστευτα τον χειμώνα και είναι αρκετά καλή καθώς προστατεύει βοηθάει στο πρόβλημα της ξηροδερμίας και το κυριότερο απορροφάται σχεδόν αμέσως. Δεν μπορώ τις κρέμες που μοιάζουν σαν βαζελίνη.

Για το γαλάκτωμα καθαρισμού της La Roche-Posay Toleriane σας έχω μιλήσει αναλυτικά σε προηγούμενο post! Το έχω βολευτεί απίστευτα!!!



Σειρά έχει τώρα η κρέμα ημέρας. Μ΄ αρέσει πολύ η κρέμα της Shiseido The Skincare η οποία είναι αρκετά ενυδατική και έχει και SPF 15. 



Επίσης χρησιμοποίησα την κρέμα ματιών της Clarins Baume Contour des Yeux Anti-rides. Την χρησιμοποιώ για προληπτικούς λόγους . Για τα μάτια μου επίσης έχω αδειάσει το concealer της Rubinstein. 



Το κραγιόν που λάτρεψα τον Νοέμβρη είναι από Artdeco. Το χρώμα του μ΄αρέσει απίστευτα και το φοράω από το πρωί ως το βράδυ. 

Οι σκιές από L' Occitane, ροζ και μωβ,  επίσης χρησιμοποιήθηκαν αρκετά. Μ' αρέσει πολύ η υφή τους αλλά θα τις ήθελα λίιιιγο πιο σταθερές!

Τέλος η πούδρα από Estee Lauder Double Matte ήταν όλο τον μήνα μέσα στην τσάντα μου για να προλαβαίνει τυχόν γυαλάδες!!! 

Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα???

Kisses beauties!!!

Leave a Reply