Γεια σας κορίτσια!!! Πριν από περίπου δεκαπέντε μέρες κέρδισα τα γνωστά σας και πολυβραβευμένα επιθέματα κρυογέλης - κέρδισα αυτά που είναι για τους μαύρους κύκλους-  από την Demi και το φοβερό blog της beautyandthemist
Την ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί είμαι από τις άτυχες που έχουν μαύρους κύκλους (γεννήθηκα ξενυχτισμένη :-) και είδα μεγάλη βελτίωση στην περιοχή των ματιών μου. 




Τα eyeSlices είναι επιθέματα ματιών κρυογέλης και βοηθούν στη μείωση των μαύρων κύκλων, των ρυτίδων, των λεπτών γραμμών έκφρασης, της ερυθρότητας, της κούρασης καθώς και των αλλεργικών συμπτωμάτων σε μόλις 5 λεπτά. Έχουν θεραπευτική, προστατευτική και προληπτική δράση.
Ta eyeSlices αποτελούν καινοτομία στο κόσμο των καλλυντικών προϊόντων για τα μάτια. 
Περιλαμβάνουν φυτικά εκχυλίσματα για θεραπεία και ενυδάτωση υψηλής δερματολογικής αξίας καθώς και άλλα μοναδικά συστατικά που εισάγονται από Ελβετικές και Γαλλικές Άλπεις, Αμερικής, Αμαζόνιο και Νότιο Αφρική. 
Είναι μη τοξικά και περιέχουν ενεργά φυτικά συστατικά και βιταμίνες που μεταφέρουν στους ιστούς ενυδάτωση, αναπλάθουν και ενισχύουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας. 
Το δροσερό σύμπλεγμα εκχυλίσματος βοτάνων περιορίζει τη δυσχρωμία κάτω από τα μάτια και αποκαθιστά την υγρασία του δέρματος.
Έχουν ορατά αποτελέσματα και αφήνουν την επιδερμίδα απαλή και λεία δίνοντας της μια βελούδινη αίσθηση μετά από συστηματική χρήση δυο εβδομάδων.


Τώρα θα σας παρουσιάσω την προσωπική μου άποψη αφού τα δοκίμασα.
Καταρχήν μ΄αρέσει πολύ η συσκευασία τους. Φυλάσσονται στη θήκη τους και δεν είναι εκτεθειμένα. 


Κατευθείαν από το ψυγείο τα τοποθετώ στα μάτια μου και νιώθω κάθε φορά μια απίστευτη αίσθηση δροσιάς! Εγώ που δεν μπορώ να κάτσω ακίνητη ούτε για μισό λεπτό όταν χρησιμοποιώ τα eyeslices δεν θέλω να περάσει η ώρα για να τα βγάλω!!! 
Μόλις τα αφαιρέσω νιώθω την επιδερμίδα μου πραγματικά αναζωογονημένη, λεία και απαλή. Το βλέμμα μου είναι ξεκούραστο και οι μαύροι κύκλοι δεν είναι τόσο έντονοι όπως πριν.
Επίσης το μακιγιάζ "στρώνει" πολύ καλύτερα μετά την χρήση τους.
Όταν τα χρησιμοποιώ το βράδυ τα μάτια μου το πρωί είναι πολύ πιο φωτεινά και ξεκούραστα! 
Πραγματικά ένα mini spa για τα μάτια μας!!!
Πανεύκολα και γρήγορα. Καθαρίζω την περιοχή των ματιών, τοποθετώ τα επιθέματα και μετά από 5 λεπτά έχω ενυδατωμένη και φρέσκια επιδερμίδα. Με καμία κρέμα δεν έχω δει τόσο άμεσα αποτελέσματα!
Για πείραμα δυο φορές τα χρησιμοποίησα φορώντας τους φακούς μου. Πίστευα ότι θα αρχίσουν να με τσούζουν τα μάτια μου, θα κοκκίνιζαν ή ότι κάτι τελοσπάντων θα πάθαινα ( αισιόδοξη πάντα :-).  Κι όμως δε συνέβη τίποτα απ΄ όσα φοβόμουνα. Τα επιθέματα έκαναν τη δουλειά τους χωρίς να νιώσω την παραμικρή ενόχληση!!! 

Υπάρχουν επιθέματα ματιών για όλες τις περιπτώσεις 



Μειώνονται οι μαύροι κύκλοι κατά 30%-35%, οι σακούλες κατά 32%-35%, οι ρυτίδες-λεπτές γραμμές έκφρασης κατά 30%-35% ενώ παράλληλα ενυδατώνεται η περιοχή γύρω από τα μάτια.
Θα τα βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία.

Για να λυθούν όλες οι απορίες σας ρίξτε και μια ματιά στο video 





Kisses beauties!!!
xxx






























Leave a Reply